Health in a cup

No to co, całe wakacje przesiedzę w domu, taka imprezowiczka ze mnie, mrrrr..

Wakacje - czas na zmiany, spełnianie marzeń, wyznaczanie nowych celów i dążenie do nich za (prawie) wszelką cenę. Drążąc dalej.. wyjazdy, piękna pogoda, plaża, stroje kąpielowe i ..brzuch. (Chyba) Każda marzy o płaskim brzuszku (?), który nie będzie psuł naszego nastroju. W efekcie? Zmiana sposobu życia - sport, zdrowe odżywianie. Nie.. nie będziemy katować się brakiem lodów w gorące dni, ale jednak może dałoby się trochę zdrowiej?

Kuchareczka ze mnie mierna, ale zmiksować parę smakołyków każdy umie. Wszyscy znają też swoje potrzeby, więc z prywatnym przepisem na nutę ochłody nie będzie problemu, prawda?







MROŻONY KOKTAJL OWOCOWY


Składniki:

- ulubione owoce 
- cukier/miód (opcjonalnie)
 - śmietanka 30% /mleko (opcjonalnie)
- plastikowe kubeczki


Umyj porządnie wybrane przez siebie owoce, oporządź je i wrzuć do naczynia. Jeśli chcesz, dodaj do nich cukier lub miód. Następnie zmiksuj je, ewentualnie rozgnieć widelcem. Jeśli nie lubisz sorbetów, lub po prostu wolisz bardziej syty deser, dolej śmietanki. Pamiętaj jednak, by nie przesadzić. Śmietana jest dość tłusta i może smakowo zepsuć twoją przekąskę. Przygotowany koktajl przelej do plastikowych kubeczków i wstaw do zamrażarki, najlepiej na ok. 1 dzień. Smacznego!


Robicie sobie tego typu przyjemności?
Znacie jakieś ciekawe przepisy na letnią ochłodę?

Jak radzicie sobie z upałami?

60 komentarzy:

  1. pewnie ;D tylko że ja zazwyczaj zamrażam truskawki i jak są już trochę zamarznięte wrzucam je do blendera i wtedy jest idealny w miarę papkowaty i nie za twardy sorbet ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm wygląda przepysznie! Ja uwielbiam tego typu przyjemności są doskonałe na upał i nie tylko ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koktajle! Zawsze pije je po obiadku ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pokazać siostrze, ona na pewno się skusi! :)
    +Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koktajl truskawkowy, a w wersji mrożonej będzie on świetnym orzeźwieniem na lato! ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post! :D <3
    Postaram się zrobić takie pyszności! :D <3

    http://donia-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm narobilas mi smaka ♥
    miłych wakacji!
    Może wspólna obserwacja? jeśli tak zaobserwuj mnie i daj znać u mnie a na pewno się odwdzięcze :)

    www.thisisredfox.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mniamciam <3 też robiłam koktail z truskawek i dałam przepis na bloga :))
    ciekawy blog , dużo inspiracji
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robie sobie morożoną kawe :D musze koniecznie zrobić ten koktajl bo wygląda pysznie :D
    ja podczas upału ubieram się w strój kąpielowy, biore materac i książke, kładę sie w basenie i czytam :D
    obserwujemy? zapraszam do mnie :) http://by-aneta.blogspot.com pisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaaam <3 Musze zrobic sobie koktajl. Idealny na lato *.*

    olqa-olqaa.blogspot.com

    poklikasz w linki z sheinside? byłabym mega wdzięczna ♥

    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro wypróbuję ten przepis :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Dopiero zaczynam, zapraszam do mnie http://nutellaax.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. tak robimy! :D najlepsze co może być na wakacje ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post! :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    ja obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, prosty i szybki :3

    Obserwuję i licze na rewanż :>
    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja upiekłem wczoraj szarlotkę^^. Na ochłodę polecam mojito.Też siedzę w domu, nudzi mi się powoli :), jeszcze na dodatek, pogoda do du*y :(
    Obserwuje http://jedentoniedwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham truskawki i wszystko co z nimi związane :) A z upałem radzę sobie w taki sposób, że prawie codziennie jem tony lodów :)

    alwaysandforeverjstme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smakowicie, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pić koktajle ! W sam raz na ochłodę :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cos pysznego :)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. omnomnom uwielbiam koktajle !;)

    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam, ` A L L Y
    ally-alia.blogspot.com

    PS. Zachęcam do obserwacji mojego bloga, oczywiście jeżeli się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł idealny na upalne dni;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również robię sobie takie sorbety, uwielbiam teraż robić sobie lody z owoców :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmmmm pyszne <3
    Jeszcze mrożona kawa z lodami <3
    Obserwuje i zapraszam... dopiero zaczynam ( dosłownie dzisiaj założyłam )
    http://sok-marchewkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniam! Warto wypróbować!
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale mi narobiłaś smaka!^^ Chyba sama skuszę się na zrobienie czegoś takiego (: Miłej reszty wakacji! ;3
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny blog! Obserwuję ;) + liczę na rewanż :3
    olixaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda bardzo fajnie, spróbuję :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja postanowiłam, że skoro wakacje przesiedzę w domu to porobię takie pyszności, ale na razie marnie mi idzie :/ Na razie zrobiłam batoniki i babeczki. Na jutrzejszy dzień planuję sorbet :)
    Smakowicie wygląda!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmmm.... Wygląda pysznie i chyba się skuszę na takie coś w upały,chociaż na razie nie ma zbyt wysokich stopni,haha! :D
    Ja ostatnio chciałam zrobić sobie podobnego shake do tego,którego podają w Mc'Donald's ale niestety nie wyszedł tak ajk tego oczekiwałam,no cóż,może następnym razem będzie lepiej! :D


    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O MNIAM! bardzo ciekawy blog ;) obserwuję

    Zapraszam do siebie przerabiam ubrania DIY.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć. Bardzo fajny blog. Zaobserwowałam cię. Pysznie to wygląda. Chyba wypróbuję twój przepis. Zapraszam również do siebie : http://ankaszostakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda przepysznie ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm... wygląda przepysznie :3 ja na ciepłe dni schłodzam sobie arbzuza :P
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!
    Zapraszam do mnie modamuzykaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny przepis, będę musiała sobie zrobić! ;))
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda pysznie, uwielbiam sorbety. Najgorsze jest czekanie aż się zmrozi :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pysznie wygląda ten koktajl!

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rzadko pijam takie smakołyki, na upały preferuję lody ;D

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawy blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    mmm .. super wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam mrożone koktajle
    http://fajnablonditoja.blogspot.com + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie pyszności przyrządza mi moja babcia :) Ja wczoraj upiekłam ciasteczka owsiane i o dziwo - wyszły! :D Tylko troszkę za słodkie, ale cii... :P

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piłabym :D Na upał najlepszy zimny prysznic :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To zdecydowanie coś, czego mi potrzeba na takie upalne dni! Muszę spróbować, koniecznie :)

    Pozdrawiam,
    Zamyślona

    OdpowiedzUsuń
  46. mmm... pysznie wygląda :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam tego typu pyszności :) na upał polecam wodę z owocami, kawę mrożoną i wszelkiego rodzaju koktajle :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam, najlepiej truskawki <3

    baajerancko.blogspot.com Podoba się ? Obserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny klasyczny pomysl bardzo podobaja mi sie zdjecia jakie robisz na blogu :)
    www.antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mmmm.... pycha. Moja babcia zawsze robi takie koktajle, czasem z truskawek a czasem z jagód. Pychotka :) Tymczasem zapraszam do mnie, może ci się spodoba :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pyszności ! Robiłam takie, tylko zbyt mocno mi zamarzły ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. mmm smakowicie wygląda :))
    Aż jutro sama wypróbuję go zrobić :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. koooocham takie koktajle *_* to po prostu najlepsza opcja na lato jaka mogła by być <3
    obserwuje odwdzięczysz sie ? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak, ja bardzo często robię tego typu rzeczy, ale nie próbowałam zamrażać zgniecionych owoców w zamrażarce, najwyższy czas to zmienić ;D
    Obserwuję zgodnie z obietnicą ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Allle to pyszne! Blog naprawdę fajny i prowadzony z pasją. To lubię! XD A ja jestem tutaj --->
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń